Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

עור הפנים, הינו דבר רגיש שיש לשמור עליו מפני נזקים סביבתיים חיצוניים. במהלך החיים עור הפנים עלול להיפגע מנזקי שמש, עשן, תזונה לקויה ואף עישון ולכן יש לטפל בעור ברגישות רבה. מומלץ לנקות את עור הפנים על בסיס יומיומי בצורה מסודרת ולא להחסיר אף בשלב בעת ניקוי וטיפוח עור הפנים. קיימים בשוק מגוון מוצרי טיפוח וניקיון לפנים. אך מותגים מסוימים בנו לעצמם מוניטין לאורך השנים, של חברות אמינות ויוקרתיות וזאת בעיקר בגלל שהמוצרים של המותגים היוקרתיים מיוצרים מחומרים באיכות גבוהה.

 

היתרון בקנייה באתר שלנו
האתר דראגסטור מציע לכם קנייה בטוחה ופרטית של מגוון מוצרי הקוסמטיקה היוקרתית מהבית, באופן נגיש, ידידותי ובמחירים הוגנים. האתר שלנו שודרג ומציע את המוצרים המעודכנים ביותר של המותגים היוקרתיים והמובילים בשוק. קיימים יתרונות רבים בקניית מותגי קוסמטיקה באינטרנט: הנוחות, הנגישות והמהירות שבה מתבצעת קנייה מאובטחת אונליין, מציגה את הקנייה כאטרקטיבית במיוחד. לרוב, אתרים המציעים קנייה באתר יצאו במבצעים קבועים הקורצים ללקוחות לשוב אליהם. האפשרות להתעדכן על מבצעים מכל מיקום של הגולש, מוסיפה לאתר עדיפות על פני קנייה בחנות רגילה. יתרון נוסף בקנייה אונליין בא לידי ביטוי באופציה לקנייה בשעות לא שגרתיות, דרך הפלאפון או המחשב.

LANCOME – מותג מוביל
מותג הקוסמטיקה היוקרתי מצרפת, LANCOME קיבל את שמו על שם טירה צרפתית יפיפייה. סמלו של המותג – הוורד - משמש כזכר לגן הוורדים שהקיף את הטירה. באתר שלנו ניתן למצוא מבחר בשמים מובילים של חברת לנקום, כמו La Vie Est Belle הבושם המוכר והאהוב, הנמכר אצלנו ונשלח במשלוח חינם. ניתן למצוא אצלנו באתר מבחר מוצרים נוספים של החברה כגון קרמים, ג'ל לניקוי וסבונים לטיפוח הפנים. החברה ידועה כטובה גם במגוון המסקרות הבלעדיות שלה, שגם אותן ניתן להשיג בדרגסטור.

CLINIQUE – תכשירי קוסמטיקה המותאמים לסוג העור
חברת קליניק ידועה כמותג הראשון שנוצר ונבחן לגבי רגישות של אלרגיה. רופאי עור בחנו והתאימו את מוצרי הטיפוח לפי סוג העור, לכן כל מוצרי קליניק לא מיוצרים עם בשמים והם מומלצים לבעלי עור רגיש במיוחד. המוצרים של קליניק המוכרים והאהובים בכלל העולם מבוססים על שיטת שלושת השלבים – שיטה המשלבת בתוכה נוחות, ניקוי יסודי ומראה פנים רענן.

Estee lauder- לגיל אין משמעות
קיימים אצלנו מותגי קוסמטיקה ותיקים יותר ופחות. בין המותגים החזקים בשוק הקוסמטיקה היוקרתית כבר שנים רבות, עומדת חברת אסתי לאודר הנמכרת ביותר מ-135 מדינות. לחברת לאודר שלל מוצרי טיפוח, יופי וניקיון לאישה. מוצרי המותג כוללים מגוון רחב של מוצרי ניקוי שונים, קרמים מיוחדים לטיפול בעור בוגר המשמשים למיצוק ומתיחת עור, מילוי קווי הבעה עמוקים, סרומים ומסכות שונות לטיפול יומיומי. לצד טיפוח עור הפנים, קיימים גם מוצרי איפור הפנים - קונסילר, מסקרה, עיפרון וצלליות לעיניים, אודמים ובשמים לנשים וגברים. המותג הידוע, שנוסד על ידי אסתי לאודר (אשת עסקים יהודייה אמריקאית) ובעלה ג'וזף בעיר ניו יורק בשנת 1946, הוא אחד המותגים היוקרתיים האיכותיים והאהובים בארץ ובעולם. אסתי לאודר לא האמינה שלגיל יש משמעות, ודגלה בכך שכל אישה יכולה, וצריכה, להיות יפה. בתחילת שנות ה-60 התרחב המותג מחוץ לגבולות ארה"ב, לעבר מדינות אירופה ובהמשך לשאר העולם. המותג חרט על דגלו ערכים כמו חדשנות, טכנולוגיה מתקדמת, אופנתיות ומורשת. בין מוצרי הדגל של החברה אפשר למצוא את המייקאפ והסרום האהובים במיוחד על לקוחותינו.

Shisedio – כי היפנים יודעים מה טוב להם (ולנו)
שיסיידו הינו מותג נוסף שמגיע אלינו מרחוק, אבל הצליח לצבור פופולאריות ואהדה רבה בארץ. מדובר במותג קוסמטיקה יפני, הנחשב למוביל בענף הקוסמטיקה כבר משנת 1872, שנת היווסדו.

לחברה מסרים שיווקיים חזקים המשלבים בין איכות חיים ליופי. שיסיידו מתגאה במוצרים איכותיים, תדמית מבוססת ושונות ייחודית. השילוב המנצח שהביא לפופולאריות העצומה של המותג נוצר על ידי חיבור בין האלמנטים השורשיים הלקוחים מן התרבות היפנית, לקדמה הטכנולוגית והמדעית המאפיינת מאד את יפן.

סדרות המוצרים השונות של שיסיידו נותנות מענה ללקוחות החל מגיל העשרה ועד לגילאים מאוחרים.